Susisiekite su mumis

Įtaigus kalbėjimas / pasiūlymas

-

ĮTAIGIAI IR UŽTIKRINTAI KALBĖK TET-A-TET ARBA PRIEŠ AUDITORIJĄ !

 

Kad ir kokią tobulą prekę, paslaugą ar idėją turit: nėra pardavimų – nėra verslo.

Vis dar dažnai pastebima, kad daugelis žmonių daro klaidas, dėl kurių praranda klientus, nesudaro pelningų sandorių arba nepasiekia reikalingų susitarimų.

 

Mokymų tikslinė grupė vadybininkai ir vadovai, aktyviai dirbantys pardavimuose; pardavėjai, kuriems pardavimai - reikalinga darbo dalis; pardavėjai, norintys įgyti svarbiausių pardavimo įgūdžių; tie, kam tenka „pardavinėti“ idėjas asmenims ar auditorijoms.

 

Mokymų metu Jūs:

  • susipažinsite su klaidomis komunikacijos starte;
  • sužinosite kas yra pokalbis „ne kliento kalba“;
  • orientuositės į kliento poziciją, ne į interesą;
  • išmoksite įtaigiai pateikti pasiūlymą ir sužinosite kam griežtas NE!;
  • susipažinsite su klaidingų prielaidų žala ir kaip jų išvengti;
  • sužinosite apie etiką pardavimuose, arba kodėl verta;
  • išsiaiškinsite ką suteikia integralumas kalbėjime / pasiūlyme.

 

Šie mokymai padės Jums:

  • susidraugauti su klientu, paruošti jį galimam sandoriui ir nuolatiniam bendradarbiavimui;
  • suprasti, kas iš tikro svarbu klientui, išvengti klaidų ir etiškai jį „užnorint“ galimam sprendimui;
  • pateikti prekę, paslaugą ar idėją, kad klientas akivaizdžiai suvoktų, kodėl ji jam reikalinga ir norėtų ją įsigyti;
  • pasiūlymą paversti sėkmingu sandoriu ir kaip neįvykęs sandoris gali tapti kitu žingsniu į sėkmingą pardavimą;
  • išmokti sudominti klientą savo idėjomis bei produktais.

 

Prieš mokymus rekomenduojame paruošti 1 labai konkretų klausimą į kuri norėtumėte gauti atsakymą mokymų metu.

 

Mokymų temos:

  • komunikacinės klaidos;
  • kaip sudominti interesantą mūsų ne tik klausyti, bet ir girdėti;
  • 3 dažnos klaidos, žlugdančios sandorius / susitarimus;
  • netinkamas kliento situacijos identifikavimas;
  • nekorektiškas elgesys, kam griežtas NE!;
  • įtaigios kalbos principai (ką „nuperka“ pašnekovas);
  • įtaigumo stoka, netinkamas savęs pateikimas.

 

Mokymų metu atliekamos praktinės užduotys.

 

Dalyviams bus įteiktas pažymėjimas, patvirtinantis įgytas žinias!

 

Kontaktas pasiteiravimui dėl mokymų: Gintarė Laucė, el. p. gintare@kvalitetas.lt; tel. +370 628 55983.

Lektorius (-iai): Valentinas Marinionokas

Profesionalus mokymų treneris, inovatyvus pardavėjas-praktikas, programų ,,Grizlio Metodas“ autorius. Sertifikuotas NLP praktikas.

19 metų patirtis – praktiniuose B2B / B2C pardavimuose ir klientų aptarnavime.

9 metų patirtis – suaugusiųjų mokyme.

2 apdovanojimai – metų pardavėjas.

 

Ekspertinės sritys:

  • pardavimai ir klientų aptarnavimas (B2B / B2C);
  • įtaigi kalba / produkto prezentacija;
  • prieštaravimų / konfliktinių situacijų valdymas;
  • asmeninis tobulėjimas ir efektyvumas;
  • efektyvaus mokymosi metodikos.

Naujienlaiškis: