Susisiekite su mumis

Proaktyvus klientų aptarnavimas

-

IŠMOK APTARNAUTI EFEKTYVIAI: BE STRESO, PER TRUMPESNĮ LAIKĄ SU MAKSIMALIAIS REZULTATAIS !

 

Pagrindinė bet kurio verslo užduotis – parduoti savo prekę, paslaugą.

Bet kuris klientas tikisi problemos sprendimo ir tinkamo aptarnavimo.

Tačiau ne tik nuo kvalifikuotos pagalbos priklauso, ar klientas grįš pas mus vėl, ar pasirinks mūsų konkurentus.

 

Mokymų tikslinė grupė – visų veiklos sričių aptarnaujantis ar pardavinėjantis personalas, kuriam tenka betarpiškai bendrauti (aptarnauti ar parduoti) tiesiogiai su „gyvu“ klientu.

 

Mokymų metu Jūs susipažinsite su:

  • svarbiausiais veiksmais ir resursų paskirstymu;
  • klientų segmentavimu ir proporcijomis;
  • būtinais faktais poreikių suvokimui (kas paslėpta);
  • įtaigiu pasiūlymu ir kam griežtas NE!;
  • priežastimis, kodėl klientas atsisako paslaugos;
  • „NE“ psichologija ir motyvais;
  • pagalba sau. Rezultatyvi elgsena: kur potencialas?

 

Šie mokymai padės Jums:

  • sužinoti, kokie veiksmai sukuria maksimalius rezultatus: gebėsite be streso dirbti našiau ir pelningiau;
  • su klientais rasti bendrą kalbą: sumažinsite konfliktų kiekį, rezultatyviau bendrausite telefonu ir gyvai;
  • suprasti 5 principus, kurie iš tikro svarbūs klientams: gebėsite parinkti sprendimą už kuri klientas sutiks mokėti;
  • sužinosite 6 įtaigaus pasiūlymo principus: labiau sudominsite klientą, jis akivaizdžiai suvoks, kodėl jam reikalinga Jūsų paslauga;
  • atskirti tariamus ir tikruosius prieštaravimus: gebėsite juos pašalinti - „NE“ paversite į „TAIP“.

 

Prieš mokymus rekomenduojame paruošti 1 labai konkretų klausimą, į kuri norėtumėte gauti atsakymą mokymų metu.

 

Mokymų temos:

  • pasiruošimas rezultatų maksimizavimui (svarbiausi veiksmai),
  • klientų segmentavimas ir proporcijos (resursų paskirstymas);
  • lydintieji pardavimai (UP-SALES);
  • kliento situacijos identifikavimas (būtini faktai, klaidingos prielaidos, veiksmo TRIGGER‘iai);
  • įtaigios kalbos principai (už ką klientas sumoka pinigus);
  • prieštaravimų pašalinimas (kaip „-“ paversti „+“);
  • PROaktyvumo profesionalas (naudingumo koeficientas).

 

Mokymų metu atliekamos praktinės užduotys.

 

Dalyviams bus įteiktas pažymėjimas, patvirtinantis įgytas žinias!

 

Kontaktas pasiteiravimui dėl mokymų: Gintarė Laucė, el. p. gintare@kvalitetas.lt; tel. +370 628 55983.

Lektorius (-iai): Valentinas Marinionokas

Profesionalus mokymų treneris, inovatyvus pardavėjas-praktikas, programų ,,Grizlio Metodas“ autorius. Sertifikuotas NLP praktikas.

19 metų patirtis – praktiniuose B2B / B2C pardavimuose ir klientų aptarnavime.

9 metų patirtis – suaugusiųjų mokyme.

2 apdovanojimai – metų pardavėjas.

 

Ekspertinės sritys:

  • pardavimai ir klientų aptarnavimas (B2B / B2C);
  • įtaigi kalba / produkto prezentacija;
  • prieštaravimų / konfliktinių situacijų valdymas;
  • asmeninis tobulėjimas ir efektyvumas;
  • efektyvaus mokymosi metodikos.

Naujienlaiškis: