MANO VERSLAS. INOVATYVIOS PRATYBOS

Žaidimo metu ugdomi gebėjimai:
- lyderystė;
- verslumas;
- darbas komandoje;
- sąžininga konkurencija;
- strateginis mąstymas;
- karjeros vizija;
- planavimas;
- finansų valdymas.
Didaktiniai programos tikslai:
- turimas teorines žinias (ekonomikos modelius, verslo dėsnius) pritaikyti imituojant realų verslą;
- suvokti rinkos aplinkos poveikį bei įvaldyti gebėjimą tinkamai prisitaikyti prie jo (daryti sprendimus, kintant verslo aplinkos sąlygoms);
- suprasti bei išmokti priimti įmonės strateginius sprendimus (produktas, kaina, kokybė, personalas ir kt.); suvokti įmonės marketingo kompleksą ir finansus;
- planuoti įmonės veiklą ir prognozuoti finansinius rezultatus;
- pajausti ryšius tarp priimtų sprendimų ir rezultatų;
- išmokti stebėti konkurentų veiksmus ir imtis savalaikių veiksmų paskirstant ribotus išteklius;
- tobulinti komandinio darbo įgūdžius bei ugdyti gebėjimą vadovauti, priimti sprendimus per ribotą laiką.
Žaidimo nauda:
- paremtas realia Lietuvos ekonomine situacija 2004-2012 metais;
- kuriama mažmeninės prekybos įmonė;
- lavinamas strateginis mąstymas: kiekvienas priimtas sprendimas daro įtaką galutiniam rezultatui;
- pokyčių valdymas: skirtinga ekonominė situacija, nežinomi konkurentų veiksmai, skirtingos sąlygos, galimybės. Planas ≠ Faktas, t. y. ne visada būna taip, kaip suplanuoji.
Žaidimas skirtas visiems, siekiantiems tobulinti savo verslumo gebėjimus.
Naudojimosi galimybės:
- mokymai grupėms (nuo 5 asmenų);
- žaidimo licencijos įsigijimas.
Kontaktas pasiteiravimui: Gintarė Serafinaitė, el. p. gintare@kvalitetas.lt; tel. +370 628 55983.