GARANTUOJAME PASLAUGŲ KOKYBĘ. Kokybės vadybos sistemų reikalavimai apibrėžti ISO 9001 standarte. ISO 9001 standarto reikalavimų įdiegimas ir sertifikato gavimas užtikrina, jog organizacijoje efektyviai veikia įdiegta kokybės vadybos sistema.
ISO 14000 standarte pateikti modeliai nurodo, kokius vadybos sistemos elementus įmonė turi įgyvendinti, siekdama užsibrėžtų aplinkos apsaugos tikslų. ISO 14001 tikslas - galimybė sumažinti žaliavų ir energijos sąnaudas, pagerinti įmonės įvaizdį ir vadybos efektyvumą, ugdyti darbuotojų sąmoningumą.
Šiame standarte pateikiamas išsamesnis požiūris į kokybės vadybą, standarte įtraukta daugiau visuotinės kokybės vadybos elementų negu ISO 9001. ISO 9004 standartas gali būti traktuojamas kaip pagrindas nuolat gerinti įstaigos vadybą.
Socialinės atskaitomybės SA 8000 standartas – nesunkiai įgyvendinamas sertifikuotinas standartas laikantis nacionalinių ir tarptautinių teisės aktų. Standarte pateikiami reikalavimai etiškos darbdavystės praktikai, remiantis Tarptautinėmis darbo organizacijos konvencijomis, Pasauline žmogaus teisių deklaracija, JT konvencijomis ir tarptautiniais susitarimais.
Bendrojo vertinimo modelis (angl. Common Assessment Framework, CAF - BVM) – kokybės vadybos įrankis, skirtas tobulinti visos Europos viešojo sektoriaus organizacijų veiklą. BVM parengtas vadovaujantis Europos kokybės vadybos fondo Tobulumo modeliu (EFQM) bei Vokietijos Valdymo mokslų universiteto parengtu Speyer modeliu.